Хабарландыру

 

Қарағанды облысы білім басқармасының «Қарағанды агротехникалық колледжі» КММ бос лауазымға конкурс өткізетіндігін хабарлайды

1.Әдіскер - 1 бірлік.

2.Педагог-психолог-1 бірлік.

3.Математика пәнінің оқытушысы-2 бірлік.

4.Арнайы оқытушы. «Дәнекерлеу ісі» пәндері бойынша-1 бірлік.

5.Арнайы оқытушы. «Ауыл шаруашылығын механикаландыру» пәндері бойынша-1 бірлік.

6.Арнайы оқытушы. «Тамақтандыруды ұйымдастыру» пәндері бойынша-1 бірлік.

7.Информатика пәнінің оқытушысы-1 бірлік.

8.Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің оқытушысы-1 бірлік.

9.Ағылшын тілі пәнінің оқытушысы-1 бірлік.

10.Стандарттау және метрология пәнінің оқытушысы-1 бірлік.

(Заңды мекенжайы: 100020, Қарағанды қ., Арман к-сі, 3.Анықтама үшін тел. 8(7212)53-23-94, е-mail: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.).

 

Лауазымдық жалақы құрайды:

 

Әдіскердің жалақысы 145 805-тен 175 785-ке дейін                                                         Педагог-психолог жалақысы 119 914-тен 142 740-қа дейін

ЖБП және арнайы пәндер бойынша оқытушылар жалақысы 149 894-тен 180 894-ке дейін

Санаттар бойынша

Педагог-модератор 30%

Педагог-сарапшы 35%

Педагог-зерттеуші 40%

Педагог-шебер 50 %

 

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын жалпы біліктілік талаптары:

Әдіскер

Лауазымдық міндеттері:

1.Колледждің оқу-әдістемелік жұмысын ұйымдастырады және талдайды.

2.Озат педагогикалық тәжірибені анықтау, жалпылау және енгізу бойынша колледждің әдістемелік және циклдік комиссияларының, бөлімдерінің жұмысын үйлестіреді.

3.Оқу-әдістемелік құжаттаманы дайындау бойынша жұмысты бақылайды, жұмыс оқу жоспарлау құжаттамасын құруға қатысады.

  1. Колледждің әдістемелік, пәндік және циклдік комиссияларының, бөлімдерінің жұмысын бақылайды.
  2. Озық педагогикалық тәжірибені анықтайды және қорытындылайды, оқытудың инновациялық және дамытушы элементтерін, үздік тәрбиешілердің - жаңашылдардың жұмыс тәжірибесін тәжірибеге енгізеді, педагогикалық қызметкерлерге авторлық құқық бағдарламаларын, оқулықтар мен оқу-әдістемелік әдебиеттерді әзірлеуге көмектеседі.
  3. Оқу үдерісі мен әдістемелік жұмыстың тиімділігін арттыру бойынша ұсыныстар әзірлейді.
  4. Оқытушыларға арналған семинарлар, конференциялар, біліктілікті арттыру және қайта даярлау курстарын дайындауға және өткізуге қатысады.
  5. Ашық сабақтар мен оларды талқылауды ұйымдастырады.

9.Әдістемелік кабинетті құрал-жабдықтармен, көрнекі құралдармен жабдықтауды қамтамасыз етеді.

  1. Цехтарда және өндірісте санитарлық-гигиеналық режим, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелерін сақтау бойынша жұмысты ұйымдастырады.
  2. Белгіленген есептік құжаттаманың уақтылы дайындалуын қамтамасыз етеді.

12.АКТ (ақпаратты-коммуникациялық технология) құралдарын қолдана отырып, қашықтықтан білім беру технологияларын оқытудың электрондық оқыту менеджменті жүйелерінде жұмыс істеу және оқу процесін ұйымдастыру дағдыларына ие.

13.Оқу-әдістемелік үдерісті жетілдіруді, оқытудың жаңа технологияларын әзірлеу мен енгізуді қамтамасыз етеді, оқытушыларды аттестаттау бойынша жұмыстарды ұйымдастыруға қатысады.

14.Сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарды жасауға, протекционизмге, непотизмге және жақын туыстарына тікелей бағынуға жағдай жасауға жол бермеу туралы сыбайлас жемқорлыққа қарсы стандартты сақтайды.

15.«Педагог мәртебесі туралы» Заңның 15-бабы 1-тармағының 10-тармақшасына сәйкес, құқық қорғау органдары мен жоғары тұрған басшылыққа кәмелетке толмағандардың немесе оларға қарсы, оның ішінде белгілі болған, қылмыстық немесе әкімшілік құқық бұзушылық белгілері бар заңсыз әрекеттер (әрекетсіздік) фактілері туралы жазбаша нысанда хабарлайды, колледжден тыс кәсіби қызметке байланысты.

  1. Колледждегі заңсыз миссионерлік қызметі үшін Қазақстан Республикасының «Әкімшілік құқық бұзушылық туралы» Кодексіне сәйкес әкімшілік жауапкершілікке тартылады.

Біліктілікке қойылатын талаптар:

  • жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық білім немесе басқа жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі кәсіптік білім тиісті жұмыс бейініне қойылатын талаптарсыз;
  • және (немесе) біліктілігі жоғары деңгей болған жағдайда, мамандық бойынша жұмыс өтілі: оқытушы-модератор үшін кемінде 2 жыл, оқытушы-сарапшы үшін - кемінде 3 жыл, оқытушы-зерттеуші кемінде 4 жыл, оқытушы-шебер үшін - 5 жыл.

Кәсіби құзыреттілікті анықтайтын біліктілік талаптары:

  • оқытушы:
  • студенттердің психологиялық және жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу процесін жоспарлай және ұйымдастыра білуі керек;
  • студенттің жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оның әлеуметтенуіне ықпал ету;
  • колледж деңгейіндегі іс-шараларға қатысу;
  • студенттердің қажеттіліктерін ескере отырып, білім беру мен оқытудың жеке тәсілін жүзеге асыру;
  • кәсіби-педагогикалық диалог дағдыларын иелену;
  • цифрлық білім беру ресурстарын қолдану;
  • оқытушы-модератор:
  • «оқытушы» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сай болуы керек, сонымен қатар:
  • инновациялық формаларды, әдістер мен оқу құралдарын қолдану;
  • колледж деңгейіндегі тәжірибелерді қорыту;
  • колледж деңгейіндегі олимпиадаларға, жарыстарға, бәсекелестерде қатысушылардың болуы;
  • оқытушы-сарапшы:
  • «оқытушы-модератор» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сай болуы керек, сонымен қатар:
  • ұйымдастырылған оқу қызметін талдау дағдыларын иелену;
  • тәлімгер және кәсіби дамуға сындарлы түрде басымдық беру: колледж деңгейіндегі өзіңіздің және әріптестеріңіздің;
  • тәжірибені аудан / қала деңгейінде қорыту;
  • аудандық / қалалық деңгейдегі олимпиадаларға, жарыстарға, бәсекелестікке қатысушылардың болуы;
  • оқытушы-зерттеуші:
  • «оқытушы - сарапшы» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сай болуы керек, сонымен қатар:
  • сабақты зерттеу және бағалау құралдарын әзірлеу дағдыларына ие болу;
  • студенттердің зерттеушілік қабілеттерін дамытуды қамтамасыз ету;
  • тәлімгерлікті жүзеге асыру және аудан, қала деңгейінде педагогикалық қоғамдастықтың даму стратегияларын сындарлы түрде анықтау; облыс / республикалық маңызы бар қалалар мен астана, республика деңгейіндегі тәжірибені қорыту (республикалық бағынысты ұйымдар үшін);
  • облыс / республикалық маңызы бар қалалар мен астана, республика деңгейіндегі олимпиадаларға, жарыстарға, бәсекелестіктерге қатысушылардың болуы (республикалық бағынысты ұйымдар үшін);

5) оқытушы-шебер:

  • «оқытушы-зерттеуші» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сай болуы керек, сонымен қатар:
  • облыстық оқу-әдістемелік кеңесінде немесе республикалық оқу-әдістемелік кеңесінде бекітілген авторлық бағдарлама болуы немесе жарияланған оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың авторы (тең авторы) болуы;
  • ғылыми жобалау дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету;
  • тәлімгерлік және аймақтық деңгейде кәсіби қоғамдастық желісін дамытуды жоспарлау;
  • республикалық және халықаралық жарыстар мен олимпиадаларға қатысушы болу немесе республикалық және халықаралық жарыстар мен олимпиадаларға қатысушыларды дайындау.

 

Педагог-психолог

ЛАУАЗЫМДЫҚ НҰСҚАУЫ

Лауазымдық міндеттері:

  1. Студенттердің психикалық және әлеуметтік әл-ауқатын сақтауға бағытталған кәсіби қызметті жүзеге асырады.

2.Әр түрлі профильдер мен мақсаттарға психологиялық-педагогикалық диагностика жүргізеді.

3.Педагогикалық құрамды студенттердің жеке және әлеуметтік даму мәселелерін шешуге бағыттау мақсатында психологиялық-педагогикалық қорытындылар жүргізеді және талдайды.

4.Студенттің жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру қызметінің дамытушылық және түзету бағдарламаларын жоспарлауға және жасауға қатысады.

  1. Студенттерге психологиялық қолдау көрсетеді, олардың өмірдің әр түрлі жағдайында бағдарлауға дайындығын және кәсіби өзін-өзі анықтауға ықпал етеді.

6.Әлеуметтік дұрыстаудың алдын алу шараларын жүзеге асырады, психологиялық көмек (психокоррекциялық, оңалту және кеңес беру) бойынша шаралар қолданады.

  1. Психологияны практикалық қолдану бойынша оқытушылардан кеңес алады, оқытушылар мен ата-аналардың әлеуметтік-психологиялық құзыреттілігін арттыруға көмектеседі.

8.Оқу процесі кезінде оқушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді.

  1. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау, өрттен қорғау ережелерінің талаптарын орындайды.
  2. Белгіленген формада есеп беру құжаттамасын жүргізеді.

11.АКТ (ақпаратты-коммуникациялық технология) құралдарын қолдана отырып, электронды оқыту менеджменті жүйелерінде жұмыс жасау және қашықтықтан білім беру технологиялары бойынша оқу процесін ұйымдастыру дағдыларына ие.

  1. Сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарды жасауға, протекционизмге және жақын туыстарына тікелей бағынуға жағдай жасауға жол бермеу туралы сыбайлас жемқорлыққа қарсы стандартты сақтайды.

13.«Педагог мәртебесі туралы» Заңның 15-бабы 1-тармағының 10-тармақшасына сәйкес, кәмелетке толмағандардың немесе оларға қарсы, оның ішінде қылмыстық немесе әкімшілік құқық бұзушылық белгілері бар заңсыз әрекеттер (әрекетсіздік) фактілері туралы ішкі істер органдарына және жоғары басшылыққа жазбаша түрде дереу хабарлайды, оны колледжден тыс кәсіби қызметке байланысты.

14.Колледждегі заңсыз миссионерлік қызметі үшін Қазақстан Республикасының «Әкімшілік құқық бұзушылық туралы» Кодексіне сәйкес әкімшілік жауапкершілікке тартылады.

Біліктілікке қойылатын талаптар:

  • «Психология» мамандығы бойынша жоғары білім немесе бейіні бойынша жоғары медициналық білім, жұмыс өтіліне қойылатын талаптарсыз;
  • және (немесе) біліктілігі жоғары деңгей болған жағдайда, мамандығы бойынша жұмыс өтілі: оқытушы-модератор үшін кемінде 3 жыл, оқытушы-сарапшы үшін - кемінде 4 жыл, оқытушы-зерттеуші және оқытушы-мастер - 5 жыл.

Кәсіби құзыреттілікті анықтайтын біліктілік талаптары:

Жауапкершілік

  • Оқытушы:
  • білім алушылардың психологиялық және жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу процесін жоспарлай және ұйымдастыра білуі керек;
  • білім алушының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оның әлеуметтенуіне ықпал ету;
  • колледж деңгейіндегі іс-шараларға қатысу;
  • білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, білім беру мен оқытудың жеке тәсілін жүзеге асыру;
  • кәсіби-педагогикалық диалог дағдыларын иелену;
  • цифрлық білім беру ресурстарын қолдану;
  • Оқытушы - модератор:
  • «оқытушы» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сай болуы керек, сонымен қатар:
  • инновациялық формаларды, әдістер мен оқу құралдарын қолдану;
  • колледж деңгейіндегі тәжірибелерді қорыту;
  • колледж деңгейіндегі жарыстарға, олимпиадаларға, бәсекелетікке қатысушылардың болуын;
  • оқытушы-сарапшы:
  • «оқытушы-модератор» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сай болуы керек, сонымен қатар:
  • ұйымдастырылған оқу қызметін талдау дағдыларын иелену;
  • тәлімгер және кәсіби дамуға сындарлы түрде басымдық беру: колледж деңгейіндегі өзіңіздің және әріптестеріңіздің;
  • тәжірибені аудан / қала деңгейінде қорыту;

аудандық/қалалық деңгейдегі олимпиадаларға, жарыстарға, бәсекелестікке қатысушылардың болуы;

  • оқытушы-зерттеуші:
  • «оқытушы-сарапшы» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сай болуы керек, сонымен қатар:
  • сабақты зерттеу және бағалау құралдарын әзірлеу дағдыларына ие болу;
  • студенттердің зерттеушілік қабілеттерін дамытуды қамтамасыз ету;
  • тәлімгерлікті жүзеге асыру және аудан, қала деңгейінде педагогикалық қоғамдастықтың даму стратегияларын сындарлы түрде анықтау; облыс / республикалық маңызы бар қалалар мен астана, республика деңгейіндегі тәжірибені қорыту (республикалық бағынысты ұйымдар үшін);
  • облыс / республикалық маңызы бар қалалар мен астана, республика деңгейіндегі олимпиадаларға, жарыстарға, бәсекелестіктерге қатысушылардың болуы (республикалық бағынысты ұйымдар үшін);

5) оқытушы-шебер:

  • «оқытушы-зерттеуші» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сай болуы керек, сонымен қатар:
  • облыстық оқу-әдістемелік кеңесінде немесе республикалық оқу-әдістемелік кеңесінде бекітілген авторлық бағдарлама болуы немесе жарияланған оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың авторы (тең авторы) болуы;
  • ғылыми жобалау дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету;
  • тәлімгерлік және аймақтық деңгейде кәсіби қоғамдастық желісін дамытуды жоспарлау;
  • республикалық және халықаралық жарыстар мен олимпиадаларға қатысқан немесе республикалық және халықаралық жарыстар мен олимпиадаларға қатысушыларды дайындау.

 

Жалпы білім беру, жалпы кәсіптік пәндер мұғалімінің

 

Лауазымдық міндеттері:

1.Оқу және оқу-әдістемелік жұмыстарды ұйымдастырады және жүргізеді.

  1. Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарына сәйкес оқытылатын пәнді ескере отырып, студенттерді оқыту мен тәрбиелеуді жүзеге асырады.

3.Тұлғаның жалпы мәдениетін қалыптастыруға, студенттердің  жеке қабілеттерін анықтауға және дамытуға ықпал етеді.

  1. Оқытудың тиімді формаларын, әдістері мен құралдарын, жаңа педагогикалық технологияларды қолданады.
  2. Студенттердің сапалы білім, білік және дағдыны алуын қамтамасыз етеді.
  3. Оқу жоспары мен оқу процесінің кестесіне сәйкес білім беру бағдарламаларын әзірлеуге және іске асыруға қатысады.

7.Оқу процесі кезінде студенттердің өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді.

8.Жабдықты пайдалану кезінде қауіпсіздік пен еңбекті қорғау талаптарын орындайды.

9.АКТ (ақпараттық-коммуникациялық технология) құралдарын қолдана отырып, қашықтықтан білім беру технологияларын оқытудың электрондық оқыту менеджменті жүйелерінде жұмыс істеу және оқу процесін ұйымдастыру дағдыларына ие.

  1. Оқытушыларға техникалық және кәсіптік білім беруді жүргізу үшін міндетті болып табылатын құжаттаманың уақтылы берілуін қамтамасыз етеді.
  2. Белгіленген есептік құжаттаманың уақтылы дайындалуын қамтамасыз етеді.
  3. Сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарды жасауға, протекционизмге және жақын туыстарына тікелей бағынуға жағдай жасауға жол бермеу туралы сыбайлас жемқорлыққа қарсы стандартты сақтайды.

13.«Педагог мәртебесі туралы» Заңның 15-бабы 1-тармағының 10-тармақшасына сәйкес, кәмелетке толмағандардың немесе оларға қарсы, оның ішінде қылмыстық немесе әкімшілік құқық бұзушылық белгілері бар заңсыз әрекеттер (әрекетсіздік) фактілері туралы ішкі істер органдарына және жоғары басшылыққа жазбаша түрде дереу хабарлайды, колледжден тыс кәсіби қызметке байланысты.

14.Колледждегі заңсыз миссионерлік қызметі үшін Қазақстан Республикасының «Әкімшілік құқық бұзушылық туралы» Кодексіне сәйкес әкімшілік жауапкершілікке тартылады.

Біліктілікке қойылатын талаптар:

  • тиісті бейіндер бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан «кейінгі білім немесе кәсіптік білім» жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз;
  • және (немесе) біліктілігі жоғары деңгей болған жағдайда, мамандығы бойынша жұмыс өтілі: оқытушы-модератор үшін кемінде 2 жыл, оқытушы - сарапшы үшін - кемінде 3 жыл, оқытушы-зерттеуші үшін кемінде 4 жыл, оқытушы-шебер үшін – 5 жыл.

Кәсіби құзыреттілікті анықтайтын біліктілік талаптары:

Жауапкершілік

  • Оқытушы:
  • студенттердің психологиялық және жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу процесін жоспарлай және ұйымдастыра білуі керек;
  • студенттің жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оның әлеуметтенуіне ықпал ету;
  • колледж деңгейіндегі іс-шараларға қатысу;
  • студенттердің қажеттіліктерін ескере отырып, білім беру мен оқытудың жеке тәсілін жүзеге асыру;
  • кәсіби-педагогикалық диалог дағдыларын иелену;
  • цифрлық білім беру ресурстарын қолдану;
  • Оқытушы - модератор:
  • «Оқытушы» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сай болуы керек, сонымен қатар:
  • инновациялық формаларды, әдістер мен оқу құралдарын қолдану;
  • колледж деңгейіндегі тәжірибелерді қорыту;
  • колледж деңгейіндегі жарыстарға, олимпиадаларға, бәсекелетікке қатысушылардың болуын;
  • оқытушы-сарапшы:
  • «оқытушы-модератор» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сай болуы керек, сонымен қатар:
  • ұйымдастырылған оқу қызметін талдау дағдыларын иелену;
  • тәлімгер және кәсіби дамуға сындарлы түрде басымдық беру: колледж деңгейіндегі өзіңіздің және әріптестеріңіздің;
  • тәжірибені аудан / қала деңгейінде қорыту;

аудандық / қалалық деңгейдегі олимпиадаларға, жарыстарға, бәсекелестікке қатысушылардың болуы;

  • оқытушы-зерттеуші:
  • «оқытушы-сарапшы» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сай болуы керек, сонымен қатар:
  • сабақты зерттеу және бағалау құралдарын әзірлеу дағдыларына ие болу;
  • студенттердің зерттеушілік қабілеттерін дамытуды қамтамасыз ету;
  • тәлімгерлікті жүзеге асыру және аудан, қала деңгейінде педагогикалық қоғамдастықтың даму стратегияларын сындарлы түрде анықтау; облыс / республикалық маңызы бар қалалар мен астана, республика деңгейіндегі тәжірибені қорыту (республикалық бағынысты ұйымдар үшін);
  • облыс / республикалық маңызы бар қалалар мен астана, республика деңгейіндегі олимпиадаларға, жарыстарға, бәсекелестіктерге қатысушылардың болуы (республикалық бағынысты ұйымдар үшін);

5) оқытушы-шебер:

  • «оқытушы-зерттеуші» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сай болуы керек, сонымен қатар:
  • облыстық оқу-әдістемелік кеңесінде немесе республикалық оқу-әдістемелік кеңесінде бекітілген авторлық бағдарлама болуы немесе жарияланған оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың авторы (тең авторы) болуы;
  • ғылыми жобалау дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету;
  • тәлімгерлік және аймақтық деңгейде кәсіби қоғамдастық желісін дамытуды жоспарлау;
  • республикалық және халықаралық жарыстар мен олимпиадаларға қатысушы болу немесе республикалық және халықаралық жарыстар мен олимпиадаларға қатысушыларды дайындау.

 

Арнайы пәндер оқытушысының

Лауазымдық міндеттері:

1.Оқу және оқу-әдістемелік жұмыстарды ұйымдастырады және жүргізеді.

  1. Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарына сәйкес оқытылатын пәнді ескере отырып, студенттерді оқыту мен тәрбиелеуді жүзеге асырады.

3.Тұлғаның жалпы мәдениетін қалыптастыруға, студенттердің жеке қабілеттерін анықтауға және дамытуға ықпал етеді.

  1. Оқытудың тиімді формаларын, әдістері мен құралдарын, жаңа педагогикалық технологияларды қолданады.
  2. Студенттердің сапалы білім, білік және дағдыны алуын қамтамасыз етеді.
  3. Оқу жоспары мен оқу процесінің кестесіне сәйкес білім беру бағдарламаларын әзірлеуге және іске асыруға қатысады.

7.Оқу процесі кезінде студенттердің өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді.

  1. Жабдықты пайдалану кезінде қауіпсіздік пен еңбекті қорғау ережелерінің талаптарын орындайды.
  2. АКТ (ақпараттық-коммуникациялық технология) құралдарын қолдана отырып, қашықтықтан білім беру технологияларын оқытудың электрондық оқыту менеджменті жүйелерінде жұмыс істеу және оқу процесін ұйымдастыру дағдыларына ие.
  3. Оқытушыларға техникалық және кәсіптік білім беруді жүргізу үшін міндетті болып табылатын құжаттаманың уақтылы берілуін қамтамасыз етеді.
  4. Белгіленген есептік құжаттаманың уақтылы дайындалуын қамтамасыз етеді.
  5. Сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарды жасауға, протекционизмге және жақын туыстарына тікелей бағынуға жағдай жасауға жол бермеу туралы сыбайлас жемқорлыққа қарсы стандартты сақтайды.

13.«Педагог мәртебесі туралы» Заңның 15-бабы 1-тармағының 10-тармақшасына сәйкес, кәмелетке толмағандардың немесе оларға қарсы, оның ішінде қылмыстық немесе әкімшілік құқық бұзушылық белгілері бар заңсыз әрекеттер (әрекетсіздік) фактілері туралы ішкі істер органдарына және жоғары басшылыққа жазбаша түрде дереу хабарлайды, колледжден тыс кәсіби қызметке байланысты.

14.Колледждегі заңсыз миссионерлік қызметі үшін Қазақстан Республикасының «Әкімшілік құқық бұзушылық туралы» Кодексіне сәйкес әкімшілік жауапкершілікке тартылады.

 

 

Біліктілікке қойылатын талаптар:

  • тиісті бейіндер бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан «кейінгі білім немесе кәсіптік білім» жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз;
  • және (немесе) біліктілігі жоғары деңгей болған жағдайда, мамандығы бойынша жұмыс өтілі: оқытушы-модератор үшін кемінде 2 жыл, сарапшы оқытушы үшін - кемінде 3 жыл, зерттеуші-оқытушы үшін кемінде 4 жыл, шебер-оқытушы үшін – 5 жыл.

Кәсіби құзыреттілікті анықтайтын біліктілік талаптары:

Жауапкершілік

  • Оқытушы:
  • студенттердің психологиялық және жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу процесін жоспарлай және ұйымдастыра білуі керек;
  • студенттің жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оның әлеуметтенуіне ықпал ету;
  • колледж деңгейіндегі іс-шараларға қатысу;
  • студенттердің қажеттіліктерін ескере отырып, білім беру мен оқытудың жеке тәсілін жүзеге асыру;
  • кәсіби-педагогикалық диалог дағдыларын иелену;
  • цифрлық білім беру ресурстарын қолдану;
  • Оқытушы модератор:
  • «оқытушы» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сай болуы керек, сонымен қатар:
  • инновациялық формаларды, әдістер мен оқу құралдарын қолдану;
  • колледж деңгейіндегі тәжірибелерді қорыту;
  • колледж деңгейіндегі жарыстарға, олимпиадаларға, бәсекелетікке қатысушылардың болуын;
  • Сарапшы оқытушы:
  • «оқытушы-модератор» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сай болуы керек, сонымен қатар:
  • ұйымдастырылған оқу қызметін талдау дағдыларын иелену;
  • тәлімгер және кәсіби дамуға сындарлы түрде басымдық беру: колледж деңгейіндегі өзіңіздің және әріптестеріңіздің;
  • тәжірибені аудан / қала деңгейінде қорыту;
  • аудандық/қалалық деңгейдегі олимпиадаларға, жарыстарға, бәсекелестікке қатысушылардың болуы;
  • зерттеуші-оқытушы:
  • «сарапшы оқытушы» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сай болуы керек, сонымен қатар:
  • сабақты зерттеу және бағалау құралдарын әзірлеу дағдыларына ие болу;
  • студенттердің зерттеушілік қабілеттерін дамытуды қамтамасыз ету;
  • тәлімгерлікті жүзеге асыру және аудан, қала деңгейінде педагогикалық қоғамдастықтың даму стратегияларын сындарлы түрде анықтау; облыс / республикалық маңызы бар қалалар мен астана, республика деңгейіндегі тәжірибені қорыту (республикалық бағынысты ұйымдар үшін);
  • облыс / республикалық маңызы бар қалалар мен астана, республика деңгейіндегі олимпиадаларға, жарыстарға, бәсекелестіктерге қатысушылардың болуы (республикалық бағынысты ұйымдар үшін);

5) шебер-оқытушы:

  • «оқытушы-зерттеуші» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сай болуы керек, сонымен қатар:
  • облыстық оқу-әдістемелік кеңесінде немесе республикалық оқу-әдістемелік кеңесінде бекітілген авторлық бағдарлама болуы немесе жарияланған оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың авторы (тең авторы) болуы;
  • ғылыми жобалау дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету;
  • тәлімгерлік және аймақтық деңгейде кәсіби қоғамдастық желісін дамытуды жоспарлау;
  • республикалық және халықаралық жарыстар мен олимпиадаларға қатысушы болу немесе республикалық және халықаралық жарыстар мен олимпиадаларға қатысушыларды дайындау.

 

10.педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша толтырылған бағалау парағы.

 

Кандидат болған жағдайда біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби деңгейіне қатысты қосымша ақпарат (біліктілігін арттыру, ғылыми/академиялық дәрежелер мен атақтар беру, ғылыми немесе әдістемелік жарияланымдар, біліктілік санаттары туралы құжаттардың көшірмелері, алдыңғы жұмыс орнының басшылығынан ұсынымдар) ұсынады.

 

Конкурсқа қатысуға құжаттарды қабылдау конкурс өткізу туралы хабарландыру жарияланған соңғы күннен бастап 7 (жеті) жұмыс күні ішінде жүргізіледі.